Com cada any, enguany els pescadors esportius de Palafrugell han tornat a fer la seva sardinada a la platja de Llafranc.
És la que fa 43!!! Salut tinguem per poder cada 1 de Maig anar-hi a esmorzar. #actesculturalslocalsBE #humanitzaciódelmedi #elmanescalfañé


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada