Noguera - 3.-
Les flors de la noguera son monoiques ( del grec: mono = un, oikos = casa, una sola casa) tenen per tant les flors femenines com les masculines en la mateixa planta.
Per la cual cosa un ejemplar solitari pot reproduir-se i tenir fruits.
Curiositat:
La única espècie que prolifera de manera natural als Països Catalans és la Junglans Regia ( del llatí junglans = nou de Júpiter = gla de Júpiter ) #floralocalBE #humanitzaciódelmedi #elmanescalfañé
dijous, 25 de juny del 2026
08-05-26
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada